A110

Ervaar elke dag de kick van rijden.

EEN LEGENDARISCH MERK GAAT DE TOEKOMST TEGEMOET

A110 R Turini
DE MEEST "RADICALE" VAN DE A110
Ontdek de A110 R Turini
Alpine A110 R Turini
A110 S
Uitzonderlijke sportiviteit
Ontdek de A110 S
Alpine A110 S
A110 GT
Alpine Grand Touring
Ontdek de A110 GT
Alpine A110 GT
A110
De originele sensatie
Ontdek de A110
Alpine A110

Vergelijk alle modellen in de A110-serie

Door de jaren heen heeft Alpine een reputatie opgebouwd als een van de meest succesvolle merken in de autosport. De A110-modellen bouwen voort op Alpine's ervaring in de racewereld en daarom maken deze auto's gebruik van de meest moderne innovaties.

 

A110

A110 GT

A110 S

A110 R TURINI

Motorvermogen

252 pk op 6000 tpm

300 pk op 6300 tpm

300 pk op 6300 tpm

300 pk op 6300 tpm

Koppel

320 Nm
van 2000 naar 4800 tpm

340 Nm
van 2400 naar 6000 tpm

340 Nm
van 2400 naar 6000 tpm

340 Nm
van 2400 naar 6000 tpm

Leeg gewicht* (vanaf)

1102 kg

1119 kg

1109 kg

1095 kg

Maximumsnelheid op het circuit

 

250 km/u

 

 

250 km/u

 

 

260/275 km/u

 

 

284 km/u

 

0 tot 100 km/u

4,5 seconden 4,2 seconden 4,2 seconden 4,0 seconden
  Ontdek de A110 Ontdek de A110 GT Ontdek de A110 S Ontdek de A110 R Turini
  Samenstellen
Samenstellen
Samenstellen
Samenstellen

*A110 S met de Aero Kit-optie.

Stoelen in de Alpine A110

Neem de volgende stap

A110: WLTP* verbruik gecombineerde cyclus (l/100 km): 6,7-7 l/100 km; WLTP* gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 152-158; CO2-klasse: D.

A110 GT: WLTP* verbruik gecombineerde cyclus (l/100 km): 6,8-7 l/100 km; WLTP* gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 153-159; CO2-klasse: D.

A110 S: WLTP* verbruik gecombineerde cyclus (l/100 km): 6,9-7 l/100 km; WLTP* gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 156-160; CO2-klasse: D.

A110 R Turini: WLTP* verbruik gecombineerde cyclus (l/100 km): 6,8 l/100 km; WLTP* gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 156; CO2-klasse: D.

A290: Verbruik en uitstoot: In afwachting van certificering.

 

*WLTP: Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure: Sinds 1 september 2018 worden nieuwe lichte auto's in Europa beoordeeld op basis van de Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP). Aan de hand hiervan worden brandstofverbruik en CO2-uitstoot op een meer realistische manier gemeten dan NEDC-procedure die in het verleden werd gebruikt.